کد خبر: ۸۲۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۳۱۸
گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما برای نوروز ۹۹ سریال «قصه‌های کامیون» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد را برای مخاطبان این شبکه در نظر گرفته است.
سریال نوروزی شبکه ۲ مشخص شدبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی شبکه دو: گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما برای نوروز ۹۹ سریال «قصه‌های کامیون» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد را برای مخاطبان این شبکه در نظر گرفته است.


این سریال ۳۰ قسمتی به تهیه‌کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانش‌پور در مرحله پیش‌تولید است و به زودی در تهران کلید خواهد خورد.

«قصه‌های کامیون» توسط شهروز شکورزاده و برزو نیک‌نژاد نگاشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «نادر پیشکسوت فوتبال مدتیست که روی کامیون باربری دوستش کار می‌کند. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجوها با هم آشنا می‌‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: