کد خبر: ۸۲۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
امروز در کمیسیون شوراها مطرح شد؛
سخنگوی کمیسیون شوراها گفت: شوراهای اسلامی بخش، شهرستان و استان علیرغم اینکه جلساتی برگزار می‌کنند و ماموریت‌هایی را برعهده دارند اما منابع مالی مشخصی ندارد و در صورت مواجهه با مشکل کسی پاسخگوی آنان نیست.
تشکیل کمیته‌ای به منظور بررسی منابع مالی شوراهای اسلامی بخش، شهرستان و استانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، اصغر سلیمی  در تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امروز طرح یک شوری شورای عالی استان‌ها به کمیسیون آمده بود در این جلسه تامین منابع مالی شوراهای اسلامی بخش، شهرستان و استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون شوراها عنوان کرد: از آنجایی که این سه منبع اعتبار خاصی ندارند و جلسات و ماموریت‌هایی را برگزار می‌کنند اگر مشکلی در این زمینه برایشان پیش بیاید پاسخگویی وجود ندارد. لذا مقرر شد کمیته‌ای تشکیل شود که در هفته آینده طرحی را در این خصوص پالایش کنند و منابع مالی که می‌تواند به کمک این سه بخش بیاید را تعیین کنند.

وی ادامه داد: این طرح در صورت تصویب باید در شورای عالی استان‌ها آیین نامه‌اش تعیین شده و در هیات وزیران به تصویب برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: