کد خبر: ۸۲۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۲۶۴
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن، درباره میزان جدی بودن آزمایش‌های موشکی روز گذشته -‌شنبه- کره شمالی به بحث و تبادل نظر پرداختند. این دو رهبر به‌رغم تفاوت‌هایشان اعلام کردند که همچنان بر سر این موضوع با یکدیگر هماهنگ می‌مانند.
اختلاف‌نظر ترامپ و آبه درباره آزمایش‌های موشکی کره شمالی

رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر ژاپن درباره بحران در شبه‌جزیره کره گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن، درباره میزان جدی بودن آزمایش‌های موشکی روز گذشته -‌شنبه- کره شمالی به بحث و تبادل نظر پرداختند. این دو رهبر به‌رغم تفاوت‌هایشان اعلام کردند که همچنان بر سر این موضوع با یکدیگر هماهنگ می‌مانند.

ترامپ معتقد است که این آزمایش‌ها هیچ توافقی را زیر پا نمی‌گذارد، حال آن‌که آبه اعلام کرد که این اقدام‌های پیونگ‌یانگ نقض آشکار مصوبه‌های سازمان ملل است.

روز شنبه پیونگ یانگ هفتمین آزمایش موشکی خود را از زمان دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی در مرز دو کره در ماه ژوئن انجام داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: