کد خبر: ۸۲۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۲۵۱
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر جاده‌های فلاورجان آماده آسفالت هستند اما از آنجایی که قیر وجود ندارد مردم در جاده‌های اصلی بر روی گرد و خاک تردد می‌کنند.
قیر برای آسفالت معابر وجود ندارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر نفت، گفت: مشکل قیر را هرچه زودتر برطرف کنید، زیرساخت اکثر معابر در استان‌های مختلف آماده است اما قیر برای آسفالت وجود ندارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکثر جاده های فلاورجان آماده آسفالت هستند اما از آنجایی که قیر وجود ندارد مردم در جاده های اصلی بر روی گرد و خاک تردد می کنند.

عضو  کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بازداشت رئیس سازمان خصوصی سازی، اظهار داشت: پیش از این به آقای دژپسند در خصوص رانت سازمان خصوصی سازی تذکر داده بودم و طرح سوال داشتم که در نهایت قوه قضائیه ورود و رئیس سازمان را بازداشت کرد، این بار در خصوص رانت واگذاری هواپیمای ایران ایرتور در وزارتخانه تذکر می‌دهم و می‌خواهم هرچه زودتر ورود کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: