کد خبر: ۸۲۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۲۵۰
یک نماینده مجلس در مخالفت با دوفوریت شفافیت عملکرد مجلس گفت: اینکه جامعه بداند چه رأیی داده‌ام، باعث می‌شود وقت بیشتری صرف آن کنم که به مردم توضیح دهم به چه دلیلی رأی مثبت یا منفی داده‌ام، این کار رفتار پوپولیستی است.
برزگر: اینکه جامعه بداند چه رأیی داده‌ام، کاری پوپولیستی است/ مخالفم رأی‌ام کف جامعه بیاید

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، شهروز برزگر در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳ شهریور) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با دوفوریت اصلاح آیین نامه داخلی برای شفافیت عملکرد نمایندگان گفت: بنده جزو نمایندگانی هستم که معمولا با اعلام «دو» یا «چهار» رأی خود را آشکارا مطرح می‌کنم. با این حال مخالف آن هستم که اینکه به کدام طرح و لایحه چه رأیی داده‌ام، به کف جامعه بیاید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اینکه جامعه بداند چه رأیی داده‌ام، باعث می‌شود وقت بیشتری صرف آن کنم که به مردم توضیح دهم به چه دلیلی رأی مثبت یا منفی داده‌ام، این کار رفتار پوپولیستی است، در صورتی که نماینده کارهای مهم‌تری برای انجام دارد.

نماینده مردم سلماس در مجلس تاکید کرد: نمایندگان با وجدان کاری مسائل را دنبال می‌کنند و اگر موضوعی اهمیت داشته باشد، مطلب مورد نظر در کمیسیون، فراکسیون و مجامع استان‌ها مورد بررسی بیشتر قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: