کد خبر: ۸۲۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۳۵۲
رئیس دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا وصول نشده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال: نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نیامده و تاکنون خطری این ۲ باشگاه را تهدید نمی‌کند.

 

چند روز پیش اعلام شد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا 9 شهریور فرصت دارند تا وضعیت بدهی هایشان را مشخص و آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کنند تا مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 را بدست آورند.  

 

درحال حاضر تنها یک هفته تا پایان این فرصت باقی مانده و هنوز سرخابی‌های فوتبال ایران به طور کامل نتوانستند مشکلات را حل کنند و این موضوع به معضل جدیدی تبدیل شده است. در روز‌های اخیر شایعاتی به وجود آمده بود که کنفدراسیون آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، استقلال و پرسپولیس را تهدید به حذف کرده بود که تکذیب شد.

 

 

در لیگ قهرمانان آسیا 2020، پرسپولیس و سپاهان به عنوان 2 نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حاضر هستند و استقلال و شهر خودرو باید در پلی آف به مصاف حریفان بروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: