کد خبر: ۸۲۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۶
استقلال تهران با وجود نمایش خوب در نخستین دیدار رقابت های لیگ برتر متحمل اولین شکست خود شدند و با این تفاسیر یک رکورد در باشگاه استقلال به وجود آمد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  استقلال تهران با وجود نمایش خوب در نخستین دیدار رقابت های لیگ برتر متحمل اولین شکست خود شدند و با این تفاسیر یک رکورد در باشگاه استقلال به وجود آمد.

 

بر همین اساس استقلالی ها حسرت پیروز نشدن تیمشان در بازی های افتتاحیه خود در لیگ برتر را چهارساله کردند؛ رکوردی که در شان باشگاه استقلال نیست اما در پایان این لیگ ها استقلالی ها حداقل به سهمیه لیگ قهرمانان و عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرده بودند.

 

 

گفتنی است، شنیده ها حکایت از این دارد که فتحی به دلیل شرایط عجیب باشگاه استقلال در نزدیکی درب خروج باشگاه قراردارد و البته وزارت ورزش هنوز گزینه جانشینی فتحی را پیدا نکرده است. 

 

دلخوری های عجیب استراماچونی از فتحی در باشگاه استقلال آن هم پس از اولین دیدار در لیگ برتر پای فتحی را هم روی پوست موز برده و طی روزهای آینده این امکان وجود دارد که فتحی هم از باشگاه استقلال کنار برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: