کد خبر: ۸۲۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۴
مرتضی بختیاری رییس کنونی کمیته امداد و از مسئولین قضایی سابق در برنامه دستخط در شبکه ۵ درباره ماجرای 63 حساب قوه قضائیه در دوران آملی لاریجانی صحبت کرده است.
بختیاری، رییس کمیته امداد: در دوره آملی لاریجانی، ۶۰ و خرده‌ای حساب در قوه قضائیه وجود داشت / این حساب‌ها تک امضایی بود / اکنون این حساب‌ها به ۵ حساب با ۳ امضا تبدیل شده

مرتضی بختیاری رییس کنونی کمیته امداد و از مسئولین قضایی سابق در برنامه دستخط در شبکه ۵ درباره ماجرای 63 حساب قوه قضائیه در دوران آملی لاریجانی صحبت کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، بختیاری درباره این حساب ها گفت: ٦٠ و خُرده‌ای حساب قوه قضائیه حالا به ۵ حساب و سه امضا محدود شده است.

بخشی از این سوال و جواب ها به شرح زیر است:

سوال مجری از بختیاری رییس کمیته امداد: یک سوالی از قوه قضائیه آقای رئیسی می‌خواستم بپرسم که در دوران قوه قضائیه آقای لاریجانی ۲۳ یا ۲۵ حساب بود که ظاهرا تجمیع شد.

بیشتر از این بود؛ حدود ۶۰ و خرده‌ای حساب بود. آیت‌الله رئیسی هم در صحبت‌هایشان بیان کردند. همه این‌ها کاهش پیدا کرد و در ۵ حساب خلاصه شد.

مجری: ۵ حساب با سه امضا؟
بله.

مجری: قبلاً چند امضا بود؟

فکر می‌کنم تک امضایی بود. دقیقش را نمی‌دانم، ولی فکر می‌کنم، تک امضایی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: