کد خبر: ۸۲۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۴۵۸
تیم فوتبال پرسپولیس درحالی باید در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پارس جنوبی جم برود که امیدوار است با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی بتواند به مقام قهرمانی برسد.
مهمانان خاص پرسپولیس وکالدرون در دیدار افتتاحیه لیگ برتر+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس درحالی باید در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پارس جنوبی جم برود که امیدوار است با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی بتواند به مقام قهرمانی برسد. این مسابقه برای سرخپوشان مهم است و درصدد هستند تا به پیروزی برسند.

 

در این دیدار احتمال دارد تعدادی از اعضای سفارت آرژانتین در ورزشگاه آزادی حضور یابند. برخی از هموطنان گابریل کالدرون و تعدادی از اعضای سفارت آرژانتین در ایران، روز‌های قبل با حضور در محل تمرین سرخ‌ها به تماشای تمرین پرسپولیسی‌ها پرداختند و قرار است با هماهنگی‌های قبلی در استادیوم آزادی به تماشای بازی سرخ پوشان در دیدار افتتاحیه لیگ برتر بنشینند.

 

 

پرسپولیس در حالی در بازی اول خود در لیگ نوزدهم باید به مصاف پارس جنوبی جم برود که برگزاری این دیدار در استادیوم آزادی می‌تواند امتیاز مثبتی برای پرسپولیسی‌ها باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: