کد خبر: ۸۲۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
نشست خبری وزرای خارجه ایران و فنلاند؛
محمدجواد ظریف و پکا هاویستو وزرای خارجه ایران و فنلاند در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه حاضر شدند.
ظریف: خوشحالیم که مسئله توقیف نفتکش ایران حل شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ظریف در این نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره خروج آمریکا از برجام گفت: ما نشنیدیم انقلابی در واشنگتن رخ داده باشد شنیدیم فقط تغییر دولت شکل گرفته و باید دولت واشنگتن به تعهدات خود عمل کند. ایران علاقه‌ای به گفت‌وگو با آمریکا ندارد.

وی با اشاره به ماجرای توقیف نفتکش ایران گفت: توقیف نفتکش ایران غیرقانونی بوده و خوشحالیم که این مسئله حل شده است.

وزیر امور خارجه فنلاند هم گفت: تاکنون سه کشور اروپایی قاطع بودند در مواضع خود و همانطور که خانم موگرینی هم اعلام کرد ایران و اروپا در چارچوب تعهدات خود عمل می‌کنند و اروپا نقش سازنده‌ای داشته با توجه به تعیین ریاست دوره‌ای اروپا وزرا در اینجا جمع می‌شوند و درباره مسائل خاورمیانه حرف می‌زنیم ولی درباره مذاکره هنوز به نتیجه نرسیدیم و دوست داریم وزرا بیایند و به راه حلی دست پیدا کنیم. از حامیان سرسخت توافق هسته‌ای هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: