کد خبر: ۸۲۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۲۴۷
امیر خانزادی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛
فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: نیت دشمنان ایجاد ناامنی در منطقه است اما با حضور نیروی دریایی ایرانی زمان آن فرا رسیده است که آهن‌پاره‌های خود را جمع و منطقه را ترک کنند.
آمادگی نیروی دریایی ارتش برای اعزام ناوگروه به سوی گریس۱به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر خانزادی در حاشیه مراسم روز جهانی دریانوردی با بیان اینکه امنیت یک موضوع اتفاقی نیست، گفت: وقتی یک کشتی ایرانی در آبهای بین‌المللی تردد می‌کند، نیروی مسلح بخشی از زنجیره تامین امنیت این کشتی است و برقراری امنیت حاصل یک مکانیزم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سوال که آیا اسکورت کشتی گریس۱ نیاز است، گفت: هیچ نیازی به ارسال ناوگروه نیست اما در حال حاضر این ناوگروه در آب است و آماده اعزام به سوی گریس۱ است.

وی با اشاره به دعوت آمریکا برای ائتلاف دریایی از سایر کشورها اظهار داشت: این کشورها از آرزوهای خود صحبت می‌کنند و رویکرد فریبکارانه در دریا دارند. نیت آنها ایجاد ناامنی در منطقه است اما با حضور نیروی دریایی ایرانی زمان آن فرا رسیده است که آهن‌پاره‌های خود را جمع و منطقه را ترک کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: