کد خبر: ۸۲۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۳۹۱
رهبر حزب دموکرات کردستان عراق شایعات درباره میانجی‌گری بین حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و ترکیه را رد کرد. برخی رسانه‌ها به خبری پرداخته بودند مبنی بر اینکه بارزانی در زمان سفرش به برخی روستاهای همجوار با مرزهای ترکیه اشاره کرده که به منظور جلوگیری از ریختن خون کردها و دور کردن کردستان از درگیری‌های بیشتر آماده برقراری آشتی میان دو طرف مذکور است.
مسعود بارزانی: شایعه میانجی‌گری من بین پ.ک.ک و ترکیه کذب است

رهبر حزب دموکرات کردستان عراق شایعات درباره میانجی‌گری بین حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و ترکیه را رد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، کفاح محمود، مشاور رسانه‌ای مسعود بارزانی، رهبر حزب دموکرات کردستان عراق اظهارات درباره آمادگی وی برای آشتی دادن میان حزب کارگران و ترکیه را رد کرد.

وی در بیانیه‌ای گفت، برخی رسانه‌ها به خبری پرداختند مبنی بر اینکه بارزانی در زمان سفرش به برخی روستاهای همجوار با مرزهای ترکیه اشاره کرده که به منظور جلوگیری از ریختن خون کردها و دور کردن کردستان از درگیری‌های بیشتر آماده برقراری آشتی میان دو طرف مذکور است.

محمود افزود، این خبر کاملا بی‌اساس است و بارزانی در سخنانش در این خصوص اظهارنظری نکرده است. متاسفانه رسانه‌ها در این مورد به منبعی ناشناس و نادرست که اخبار بی‌اساس را جعل می‌کند، تکیه کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: