کد خبر: ۸۲۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۲۹۰
مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده، در توئیتی بر ادامه حمایت واشنگتن از تلاش خوان گوایدو، رئیس جمهوری موقت ونزوئلا، و حامیان او برای بازگرداندن دموکراسی و حاکمیت قانون در کشورشان تاکید کرد.
پمپئو: آمریکا به حمایت از گوایدو ادامه می‌دهد
به گزارش خبرداغ  به نقل از رسانه فارسی زبان: مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده، در توئیتی بر ادامه حمایت واشنگتن از تلاش خوان گوایدو، رئیس جمهوری موقت ونزوئلا، و حامیان او برای بازگرداندن دموکراسی و حاکمیت قانون در کشورشان تاکید کرد.


پمپئو نوشت: «ایالات متحده به همراهی با خوان گوایدو، رئیس جمهوری موقت که به طور دموکراتیک انتخاب شده، و مردم ونزوئلا که در پی بازگرداندن نظم مبتنی بر قانون اساسی و دموکراسی در کشورشان هستند، ادامه می‌دهد.»

ایالات متحده دولت نیکلاس مادورو در ونزوئلا را نامشروع می‌داند و خوان گوایدو، رهبر مخالفان در ونزوئلا، را به عنوان رئیس جمهوری موقت ونزوئلا به رسمیت شناخته است و از دیگر کشورهای جهان خواست که آنها نیز چنین سیاستی را در پیش بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: