کد خبر: ۸۲۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۳۲۸
محمدمهدی مهدی‌خانی، بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: از تیم کنار گذاشته شدم، اما دلیل آن انضباطی نبوده و من بازیکن با حاشیه‌ای نیستم.
مهدی‌خانی: گل‌محمدی گفت تو را نمی‌خواهمبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: محمدمهدی مهدی‌خانی در خصوص اینکه گفته می‌شود از تیم فوتبال شهر خودرو مشهد به دلایل انضباطی کنار گذاشته شده، اظهار داشت: بله من کنار گذاشته شدم، اما دلیل آن انضباطی نبوده است.

وی در مورد اینکه دلیل اصلی کنار گذاشته شدنش از تیم چه بوده، گفت: باشگاه به من پیشنهاد ۳ ساله برای تمدید قرارداد داد، اما من آن را رد کردم و بعد از آن خودشان خواستند که دیگر به تمرینات نروم. حتی من با لباس شخصی و با دایی خود به تمرین رفتم و با گل‌محمدی و اعضای تیم هم صحبت کردم، اما اجازه تمرین با تیم را نداشتم. وقتی با آقای گل‌محمدی صحبت کردم آن روز گفت تو را نمی‌خواهم و تو در اختیار باشگاهی. البته سرآسیابی که خودش من را به این تیم آورده گفت جلسه‌ای برای تو برگزار می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو تصریح کرد: من بازیکن با حاشیه‌ای نیستم و مشکلی هم نبوده است. من همیشه به تمام اعضای باشگاه و تیم احترام گذاشته و می‌گذارم. من یک ماهی در تمرینات نبودم و خواهش می‌کنم از مسئولان باشگاه کاری کنند تا من بتوانم بروم و به زندگی ورزشی خود ادامه دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: