کد خبر: ۸۲۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۶۰۲
امروز انجام شد؛
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از پروژه بیمارستان 64 تخت‌خوابی فرهنگیان زاهدان بازدید کرد.
بازدید سرپرست وزارت آموزش و پرورش از پروژه بیمارستان 64 تخت‌خوابی فرهنگیان زاهدانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید جواد حسینی ضمن بازدید از پروژه بیمارستان 64 تخت‌خوابی فرهنگیان زاهدان، از تلاش‌های صندوق ذخیره فرهنگیان و مدیریت آن برای مشارکت در ایجاد مراکز درمانی، رفاهی و خدماتی برای فرهنگیان قدردانی کرد و اظهار داشت: کیفیت و زیبایی این مرکز می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌های کشور باشد.

حسینی انجام این پروژه را یک گام بزرگ در راستای خدمت‌رسانی به فرهنگیان مناطق محروم کشور عنوان کرد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر فاز دوم این پروژه هم توسط صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت اقتصاد و رفاه فرهنگیان نهایی شود.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از یک هکتار در دو فاز احداث شده است. فاز اول دارای دو طبقه با زیربنای 3280 متر مربع شامل کلینیک تخصصی، 17 اتاق پزشک، آزمایشگاه، بخش دندانپزشکی و بخش تجاری و اداری است.

فاز دوم  نیز در سه طبقه با زیربنای 2720 متر مربع بخش‌های تخصصی همچون ‌تصویربرداری، جراحی، زایمان و اورژانس را شامل می‌شود.

در حال حاضر ساخت فاز اول این پروژه با هزینه حدود 22 میلیارد تومان به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

استان سیستان و بلوچستان دارای 55 هزار نفر فرهنگی شاغل و بازنشسته است که با خانواده‌های خود جمعیتی بالغ بر 220 هزار نفر را شامل می‌شوند و در صورت راه‌اندازی کامل این طرح، فرهنگیان و خانواده‌های آنها می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند که در نوع خود گام بزرگی در راستای ارائه خدمات مناسب به فرهنگیان کشور محسوب می‌شود.

شرکت اقتصاد و رفاه فرهنگیان، از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان، مجری احداث این مرکز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: