کد خبر: ۸۲۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
تعداد بازدید: ۴۹۶
وال استرین ژورنال:
اسرائیل و امارات متحده عربی، با همکاری آمریکا، در ماه‌های اخیر دیدارهایی مخفیانه با یکدیگر داشته‌اند.
دیدار مخفیلانه مقام‌های اسرائیل و امارات درباره ایرانبه گزارش خبرداغ به تقل از  ایلنا ، اسرائیل و امارات متحده عربی، با همکاری آمریکا، در ماه‌های اخیر دیدارهایی مخفیانه با یکدیگر داشته‌اند تا در زمینه آنچه در ادعایی بی‌اساس «تهدیدهای فزاینده از سوی ایران» می‌نامند، با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند. این خبر را مقام‌های آمریکایی آگاه اعلام کردند.

این مقام‌ها گزارش دادند که «برایان هوک»، نماینده آمریکا در امور ایران، این دیدار را سازماندهی کرده است. این مقام‌ها همچنین اعلام کردند که نشانه‌هایی ملموس از بهبود روابط میان امارات و اسرائیل بر سر اختلاف‌شان با تهران به چشم می‌خورد.

به نقل از پایگاه اینترنتی وال‌استریت ژورنال، آن‌ها اعلام کردند که نخستین دور از این دیدارها در بهار سال جاری میلادی و دومین دور در ماه‌های اخیر برگزار شد. اطلاعاتی در زمینه مکان دقیق این دیدار و اطلاعات ردوبدل‌شده در آن در دست نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: