کد خبر: ۸۲۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۳۳۲
وزارت امور خارجه فنلاند در بیانیه‌ای از سفر وزیر امور خارجه ایران به فنلاند خبر داد و دستور کار مذاکرات دو طرف را اعلام کرد.
«ظریف» به فنلاند می‌رودبه گزارش خبرداغ ، پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه فنلاند در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران روز ۱۹ آگوست[۲۸مرداد] به فنلاند سفر کرده و با سالی نینیستو رئیس جمهور فنلاند، ویل اسکیناری وزیر توسعه همکاری و تجارت خارجی و همچنین با پکا هاویستو وزیر امور خارجه این کشور دیدار کند.

طبق این بیانیه، موضوعات بحث در این نشست‌ها شامل روابط دوجانبه، مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای، مسائل حقوق بشری و ریاست فنلاند در شورای اتحادیه اروپا خواهد بود. ظریف پس از فنلاند به کشورهای سوئد و نروژ خواهد رفت.

همچنین در این بیانیه با توجه به دیدار ظریف با مقامات فنلاندی به تاثیر تنش‌ها در منطقه خلیج فارس بر جهان اشاره شده و بر اهمیت حفظ گفتمان در چنین وضعیتی تاکید شد.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: