کد خبر: ۸۲۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۴۹۴
سیروس دین‌محمدی پیشکسوت تیم استقلال گفت: یورگن کلوپ از همان زمان که با هم همبازی بودیم عاشق لیورپول بود
واکنش سیروس دین‌محمدی به حرف‌های یورگن کلوپبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان ، سیروس دین‌محمدی پیشکسوت تیم استقلال گفت: یورگن کلوپ از همان زمان که با هم همبازی بودیم عاشق لیورپول بود.

سیروس دین‌محمدی در خصوص صحبت‌های یورگن کلوپ پیرامون وی و سرژیک تیموریان اظهار داشت: یورگن کلوپ از همان زمان که با هم همبازی بودیم عاشق لیورپول بود و در رختکن تیم مدام از جو استادیوم لیورپول صحبت می‌کرد و در نهایت هم به آرزویش رسید.

وی ادامه داد: فیلمی که از صحبت‌های کلوپ منتشر شده کامل نیست و او در صحبت‌هایش از من تعریف می‌کند. از اینکه برای بازی لیورپول و چلسی به ترکیه نرفتم هم خیلی ناراحتم.

دین‌محمدی با اشاره به اینکه با کلوپ هم‌اتاقی بوده، تصریح کرد: کلوپ با بازیکنان خارجی تیم رابطه خیلی خوبی داشت و خاطرات زیادی با او دارم. اتفاقا قرار بود به انگلیس بروم چون کلوپ در انگلیس هم مدرسه فوتبال دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا بتوانم با کلوپ همکاری کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: