کد خبر: ۸۲۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۴۳۰
باشگاه پرسپولیس، با توجه به فعالیت بعضی صفحات جعلی در اینستاگرام، اعلام می‌دارد، مدیرعامل این باشگاه فاقد هر گونه صفحه شخصی در شبکه اجتماعی مذکور است.
پیغام مهم باشگاه پرسپولیس درباره ایرج عرببه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، با توجه به فعالیت بعضی صفحات جعلی به نام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یا منتسب به ایشان، بار دیگر تاکید می‌شود؛ آقای ایرج عرب فاقد هر گونه صفحه شخصی در اینستاگرام هستند و مطالب انتشار یافته در صفحات جعلی، از این جهت مورد تایید نیستند.

 

همچنین، در صورت نیاز، مواضع و اظهارات رسمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تنها از طریق رسانه‌های رسمی و ثبت شده باشگاه چون؛ وبسایت، صفحات اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون اینترنتی به اطلاع عموم به ویژه هواداران عزیز خواهد رسید.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: