کد خبر: ۸۲۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
تعداد بازدید: ۵۶۲
مدیران باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، پیمانکارفروش بلیت‌های خود در لیگ نوزدهم را مشخص کرد.
ماجرای قرارداد ۷۰ میلیارد ریالی پرسپولیس با یک شرکت تبلیغاتیبه گزارش خبرداغ ، ساعتی پیش یکی از شرکت های تولید فیلم با انتشار گزارشی نوشت: با عنایت به اعلام آغاز لیگ برتر مسابقات فوتبال فصل ۹۹-۹۸ از پایان مرداد ماه از سوی سازمان لیگ فوتبال به اطلاع هواداران عزیز تیم فوتبال پرسپولیس تهران می ‍‌رساند براساس قرارداد منعقده بین باشگاه پرسپولیس و این شرکت در اردیبهشت ۹۸، بازاریابی، بازارسازی و تبلیغات بلیط فروشی و اجرای کلیه عملیات بلیت فروشی مسابقات میزبانی پرسپولیس از تاریخ ۱۳ شهریور سال جاری تا پایان لیگ فصل ۹۹-۹۸ به شرکت مربوطه واگذار گردیده و براساس این قرارداد و تفاهم نامه دیگر منعقده و به جهت رفع مشکلات باشگاه در همان زمان مبلغ ۷۰ میلیارد ریال بصورت قرض الحسنه به باشگاه پرسپولیس پرداخت گردیده است.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، پیمانکار فروش بلیت‌های خود در لیگ نوزدهم را مشخص کرد و این شرکت مسئولیت فروش اینترنتی بازی‌های سرخ‌های پایتخت را برعهده گرفت.

 

طبق این نامه، باشگاه پرسپولیس با دریافت کمک قرضی ۷ میلیارد تومانی یک شرکت تبلیغاتی، پذیرفته بلیت‌فروشی بازی‌های خانگی خود در لیگ نوزدهم را به این شرکت واگذار کند، اما گفته می‌شود برخی مخالفت‌هایی برای همکاری با این باشگاه وجود دارد و شاید پیمانکار فروش بلیت‌های پرسپولیس تغییر کند.

 

البته باشگاه پرسپولیس حدود ۳ ماه پیش با این شرکت قرارداد بسته و وام قرض‌الحسنه‌ای را در آن زمان گرفت و توانست بخشی از مشکلات مالی خود را حل کند و درصورتیکه بخواهد با این شرکت لغو قرارداد کند، باید ۷ میلیارد تومان را بازگرداند.

 

در پایان لازم به ذکر است، به نظر می‌رسد طی روز‌های آینده این موضوع به یکی از چالش‌های باشگاه پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: