کد خبر: ۸۲۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۱۳۹۵
عضو هیئت مدیرۀ استقلال اقدام به اعلام موضع در قبال درخواست جدایی استراماچونی کرد.
باشگاه استقلال سکوتش را در برابر استراماچونی شکستبه گزارش خبرداغ ، آندره‌آ  استراماچونی که از وضعیت بد این روزهای تیمش حسابی شاکی است اقدام به تهدید مدیران استقلال کرده است که این موضوع به کام آبی‌ها ننشسته است تا نقدهای فراوانی علیه او مطرح شود.

 

خلیل‌زاده عضو هیات مدیره استقلال با شکستن سکوت خود در قبال ادعاهای استراماچونی رسما از جانب باشگاه اعلام موضع کرد و اظهار داشت: اختلاف سلیقه بین فتحی و استراماچونی به وجود آمده بود؛ شما باید در نظر بگیرید که با این مربی قرارداد داریم و یک مربی نمی‌تواند بگوید چند روز قبل از لیگ استعفا می‌دهم. این موضوع نه شدنی است  نه شدنی خواهد بود. این را هم بگویم که استراماچونی به کارش ادامه می‌دهد.

 

 ما از هفته گذشته کار میلیچ را پیگیری کردیم، حتی وزارت امور خارجه و مسئولان مرتبط کار خود را انجام دادند، این بازیکن الان در دبی حضور دارد و 48 ساعت دیگر به تهران بر می‌گردد. وقتی این بازیکن به تهران آمده و ما او را می‌خواهیم مطمئنا حاشیه‌ای نخواهد بود.

 من استوری همسر استراماچونی را ندیدم ولی رفتن او از استقلال منتفی است و او می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد.من روز گذشته مستقیما به آقای فتحی گفتم و به مدیر روابط عمومی هم تذکر دادم. مدیر رسانه‌ای ما هم تازه روی کار آمده و ان شاالله دیگر این اتفاقات رخ نمی‌دهد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: