کد خبر: ۸۲۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۳۳۲
رویترز به نقل از مقامات جبل الطارق اعلام کرد توقیف نفتکش ایرانی گریس-1 عصر امروز سه شنبه پایان می‌یابد. این مقامات افزودند آنها در تلاش برای پایان تنش‌ها با تهران از زمان توقیف نفتکش گریس-1 هستند.
رویترز: توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق عصر امروز پایان می یابد

مقامات جبل الطارق اعلام کردند توقیف نفتکش گریس-۱ عصر امروز سه شنبه پایان می‌یابد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، رویترز به نقل از مقامات جبل الطارق اعلام کرد توقیف نفتکش ایرانی گریس-1 عصر امروز سه شنبه پایان می‌یابد.

این مقامات افزودند آنها در تلاش برای پایان تنش‌ها با تهران از زمان توقیف نفتکش گریس-1 هستند.

معاون دریایی سازمان بنادر جلیل اسلامی در نشست خبری امروز با اشاره به توقیف یک فروند نفتکش ایرانی به‌نام گریس-1 در جبل الطارق توسط انگلیسی‌ها گفته بود:‌ انگلیسی‌ها به‌دلیل غرض‌ورزی این نفتکش را توقیف کردند و اسناد حل این مشکل بین ایران و انگلیس مبادله شده و آنها برای حل این مسئله ابراز تمایل کرده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که در آینده نزدیک مشکل نفتکش ایرانی برطرف شده و با پرچم ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد، یادآور شد:‌ پس از توقف نفتکش انگلیسی‌ها در خلیج فارس، آمریکا و انگلیس به‌دنبال فضاسازی برای ممنوعیت تردد در تنگه هرمز بودند که با توجه به این‌که هیچ کشوری به آنها ملحق نشد این برنامه آنها شکست خورده است.

نفتکش گریس-1 روز پنجشنبه 13 تیر در آب‌های تنگه جبل‌الطارق توسط نیروی دریایی انگلیس توقیف شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: