کد خبر: ۸۲۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۳۵۸
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر به دنبال انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر مراجعه یک شهروند رامشیری برای زایمان و وجود موش مرده در اتاق عمل بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان و لغو عمل ‌های جراحی، این موضوع را تکذیب کرد.
شبکه بهداشت رامشیر: وجود موش مرده در اتاق عمل کذب است

به گزارش خبرداغ، مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر به دنبال انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر مراجعه یک شهروند رامشیری برای زایمان و وجود موش مرده در اتاق عمل بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان و لغو عمل ‌های جراحی، این موضوع را تکذیب کرد.

میثم صابری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اتاق عمل مرتب با شوینده های بهداشتی شست وشو می‌شود و گاهی بوی مواد ضد عفونی باقی می‌ماند اما موش وجود نداشته است.

وی افزود: بنده و نماینده فرماندار نیز از بیمارستان دیدن کردیم و مشکلی وجود نداشت و همه عمل ها در همان روز انجام شد.

صابری بیان کرد: اتاق عمل بیمارستان رامشیر ۲ بار در هفته فعال است و به صورت میانگین در هفته تقریبا چهار تا پنج عمل در این بیمارستان انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر اضافه کرد: بیمارستان رامشیر با ۴۸ تختخواب دارای بخش های زایشگاه، اورژانس، بستری، دیالیز و اتاق عمل است. رامشیر در جنوب خوزستان واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: