کد خبر: ۸۲۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
تعداد بازدید: ۹۳۷
جواد زرینچه نسبت به برخورد دوگانۀ کمیتۀ انضباطی با باشگاه پرسپولیس معترض شد.
خشم استقلالی‌ها از لغو محرومیت پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ؛ پس از آنکه کمیتۀ انضباطی فدراسیون فوتبال خبر از تغییر حکم محرومیت پرسپولیس از قطعی به تعلیقی داد، سرپرست باشگاه استقلال، جواد زرینچه نسبت به این موضوع واکنش تندی نشان داد و در این باره اعتراض خود را نشان داد.

 

جواد زرینچه در این ارتباط اظهار داشت: اشتباه کرده‌اند و باید تاوان آن را هم بدهند؛ طبق قانون اعلام کردند پرسپولیس و سپاهان محروم شده‌اند، اما حالا حرف از تعلیق و بخشودگی به میان آمده است؟ قانون که نباید سلیقه‌ای اعمال شود.

 

من به صلاحیت و سلامت دوستان‌مان در کمیته‌های مختلف قضایی فدراسیون اعتقاد دارم، ولی صراحتاً می‌گویم قانون باید در اولویت باشد و قاطعانه اجرا شود نه اینکه کاری کنیم تا از آن بوی اعمال سلیقه‌ای به مشام برسد.همین حرکات است که باعث می‌شود شائبه مهندسی لیگ مطرح شود و عده‌ای از هواداران استقلال معترض شوند که قهرمان لیگ برتر از قبل مهندسی شده است

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: