کد خبر: ۸۲۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۳۷۰
موتور یک هواپیمای بوئینگ هنگام پرواز بر فراز پایتخت ایتالیا به علت نقص فنی دچار انفجار شد.
موتور هواپیمای بوئینگ بر فراز رم منفجر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، موتور یک هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ خطوط هوایی نروژ هنگام پرواز بر فراز رم منفجر شد.

بر اساس این گزارش، یکی از موتور‌های هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ شرکت هواپیمایی «نروژین ایرلاینز» به علت نقص فنی، برفراز «فیومیچینو» منطقه‌ای در حومه رم منفجر شد. فرودگاه بین‌المللی رم در این منطقه قرار دارد.

این هواپیما ساعت ۱۶ ( به وقت محلی) از فرودگاه لئوناردو داوینچی در فیومیچینو به هوا خاست، اما چند دقیقه بعد به علت انفجار در یکی از موتورهایش در همین مکان فرود اضطراری کرد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، موتور این هواپیما هنگام برخاستن از زمین منفجر شد. مقامات تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده‌اند.

شاهدان گفتند صدایی شبیه صدای شدید باد شنیده‌اند و سپس خرده‌های آهن با فرود از آسمان، که در ابتدا همچون تگرگ به نظر می‌رسید، به خودرو‌ها و چادر‌های آن‌ها خسارت وارد کرده است.

تصاویری مربوط به محل حادثه نشان می‌دهد که شیشه خودرو‌ها شکسته و تکه‌های آهن از آسمان به زمین می‌افتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: