کد خبر: ۸۲۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۵۸۱
سروش رفیعی در شرایطی به شهرخودرو پیوسته است که یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم بیشتر به دنبال بهره گرفتن از بازیکنانی با قدرت دوندگی بالا در خط میانی است.
شکار بزرگ از تیم پرسپولیس ؛ برنامه یحیی برای ستاره پرسپولیسی چیست؟به گزارش خبرداغ ، سروش رفیعی خرید پر سر و صدای شهرخودرو بوده است. شماره ۷ سابق پرسپولیس با قراردادی دو ساله راهی شهرخودرو شده تا شاگرد یحیی گل‌محمدی در این تیم باشد.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که گل‌محمدی در خط میانی از نفراتی استفاده می کند که قدرت دوندگی بالا داشته باشند و سروش‌ رفیعی جز بازیکنانی است که دوندگی نسبتا پایینی دارد .

 

دلیل اینکه یحیی در ذوب آهن مسلمان را نخواست همین بود.

 

حال شاید یحیی می‌خواهد با بدنسازی ویژه و افزایش توان بدنی از توان بازیسازی سروش بهره ببرد و با اقدامی مشابه با اقدام برانکو در زمان جذب محسن مسلمان، رفیعی را تبدیل به هافبکی با دوندگی بالا بکند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
شکار بزرگ بود کالدرون مریض نبودردش کنه،
تصمیم گیری کند مشکلی بود که کالدرون برای این برادر پیدا کرد
شما بهش بگید شاه ماهی اژدر ماهی .....
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: