کد خبر: ۸۲۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۳۴۶
«معصومه ابتکار»، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص «ارشاد بانوان در مترو» گفت بهترین راه در ارتباط با حجاب، کار فرهنگی است و در کار فرهنگی تذکر مستقیم مطرح نیست.
ابتکار: برخورد مستقیم با بدحجابی تاثیر ندارد/ حجاب در کشور ما یک قانون است و همه به آن آگاه هستیم و باید رعایت شود
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: «معصومه ابتکار»، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص «ارشاد بانوان در مترو» گفت بهترین راه در ارتباط با حجاب، کار فرهنگی است و در کار فرهنگی تذکر مستقیم مطرح نیست.

او ادامه داد: کار فرهنگی، ایجاد زمینه برای انتخاب‌های خوب است. کارهای فرهنگی خوبی باید در خصوص حجاب صورت گیرد که زمینه برای فرزندان‌مان فراهم شود تا سبک زندگی خوب، فرهنگ و رفتار خوب را انتخاب کنند و این مشی زندگی‌شان شود. این بهترین شیوه کار فرهنگی است.

ابتکار بیان کرد: حجاب در کشور ما یک قانون است و همه به آن آگاه هستیم و باید رعایت شود اما در اجرا و تحقق آن، روش برخورد یا تذکر مستقیم روش موثری نیست. باید در مسائل فرهنگی و سیاست‌های ایجابی در رابطه با حجاب تاکید کنیم.

او گفت: جوان انتظار دارد عزت نفس و احترامش در فضای عمومی و فعالیت‌های مختلف رعایت شود و این یک رابطه متقابل است. جوانان در این موضوع گلایه‌ها و مطالباتی دارند. باید صدای جوان را شنید. برای ما گفت‌وگوی بین نسلی مهم‌ترین رویکرد است. باید به جوانان حق بدهیم و فضای خوبی را برای گفت‌وشنود و ارتباط فراهم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: