کد خبر: ۸۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۱۰۶۶
سرمربی استقلال تهران به صورت ویژه از پزشکان خواسته تا دیاباته به اولین بازی لیگ نوزدهم برسد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در تمرین آبی پوشان از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و طبق صلاحدید پزشکان تا دو هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.

 

با این وجود استراماچونی به پزشکان باشگاه اعلام کرده تا دیاباته را هرچه زودتر به اولین دیدار رقابت های لیگ نوزدهم برسانند تا حداقل این بازیکن بتواند در یک نیمه بازی برابر حریف به میدان برود که اگر این گونه باشد نشان دهنده حساب ویژه استراماچونی روی این بازیکن و البته نگرانی او از وضعیت خط حمله تیمش است.

 

 

همچنین استراماچونی با وجود مصدومیتی که شیخ دارد از او خواسته تا در تمرینات آبی ها حاضر شود تا از تاکتیک ها دور نماند. تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار لیگ نوزدهم برابر ماشین سازی تبریز بازی خواهد کرد و مرد ایتالیایی به دنبال این است تا دیاباته را در خط حمله خود استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: