کد خبر: ۸۲۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۷۴۳
باشگاه سپاهان اصفهان به شایعه خرید روزبه چشمی واکنش نشان داد.
چاشنی بمب آبی سپاهان کشیده شد/ ملی پوش استقلال در یک قدمی شاگردی قلعه نوییبه گزراش خبرداغ ، گفته می شود روزبه چشمی بازیکن فصل گذشته استقلال مدنظر قلعه نویی قرار گرفته است و با توجه به اینکه این بازیکن هنوز نتوانسته با یک باشگاه خارجی از لحاظ مالی به توافق برسد این احتمال وجود دارد که در ایران فوتبالش را ادامه بدهد.از اصفهان خبر می رسد چشمی به توافقات مالی خوبی با باشگاه سپاهان رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن به جمع طلایی پوشان می پیوندد.

 

یکی از مدیران باشگاه سپاهان درباره این مطلب اظهار کرد، ما یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود داریم که طبق نظر قلعه نویی اقدام می کنیم.چشمی هم در لیست خرید سرمربی تیم ماست و در حال مذاکره با این بازیکن هستیم و اگر از همه لحاظ با این بازیکن به توافق برسیم با او قرارداد می بندیم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: