کد خبر: ۸۲۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
تعداد بازدید: ۳۲۹
هیچ داستانی در رفتن جهانبخش به هلند وجود ندارد او برای دیدن دوستانش به این کشور سفر کرده است. ما مذاکره‌ای با هیچ باشگاه هلندی نداشتیم.
مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش: هیچ داستانی برای رفتن علیرضا به هلند وجود ندارد/ او در برایتون خوشحال استبه گزارش خبرداغ، مدیر برنامه‌های لژیونر فوتبال ایران به شایعات بازگشت این بازیکن به هلند واکنش نشان داد.

امیر هاشمی‌مقدم در خصوص دلیل حضور علیرضا جهانبخش در کشور هلند و شایعاتی که در خصوص بازگشت او به لیگ این کشور مطرح شده، اظهار داشت: علیرضا چند روزی تعطیلی داشت و برای همین تصمیم گرفت به هلند برود و هیچ بحثی هم در این مورد نیست.

وی افزود: هیچ داستانی در رفتن جهانبخش به هلند وجود ندارد او برای دیدن دوستانش به این کشور سفر کرده است. ما مذاکره‌ای با هیچ باشگاه هلندی نداشتیم.

مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش تصریح کرد: قبلا هم گفته‌ام که باشگاه‌های بزرگ هلندی برای جذب علیرضا علاقه نشان داده‌اند، اما او در برایتون خوشحال است و امسال هم خوشحال‌تر است. علیرضا می‌خواهد در برایتون بماند تا کاری که در هلند انجام داد را در این تیم هم انجام دهد.
منبع: خبرگزاری میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: