کد خبر: ۸۲۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۳۷۰
فرمانده انتظامی سردشت از آتش سوزی در اراضی و جنگل‌های آن شهرستان خبر داد و گفت که بر اساس اعلام کارشناسان، در این آتش سوزی حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی و جنگل‌ها و ۳ دستگاه موتورسیکلت اهالی از بین رفته است. علت حادثه در دست بررسی می‌باشد.
آتش سوزی ۱۰۰ هکتار از اراضی و جنگل‌های سردشت

به گزارش خبرداغ ، فرمانده انتظامی سردشت از آتش سوزی در اراضی و جنگل‌های آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "فیض اله علیزاده" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در اراضی و جنگل‌های روستا‌های "ملاشیخ- گورانگان - شینوه" سردشت، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد اراضی این منطقه به علت نامعلومی طعمه حریق شده که با تلاش عوامل انتظامی، اهالی محل، عوامل منابع طبیعی و آتش نشانی، آتش سوزی به طور کامل مهار شده است.

گفتنی است، بر اساس اعلام کارشناسان، در این آتش سوزی حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی و جنگل‌ها و ۳ دستگاه موتورسیکلت اهالی از بین رفته است و علت حادثه در دست بررسی می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: