کد خبر: ۸۲۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۳۷۱
سخنگوی دولت گفت: ما امروز بیش از هر دوره‌ای به تاب‌آوری روانی و انسجام درونی نیاز داریم. امروز همه موجودیت ایران به تلاش‌های رسانه‌ای ما نیاز دارد و رسانه‌ها در خط اول این نبرد هستند.
ربیعی: باید پارازیت‌های داخلی را از رسانه ملی بگیریم/ بیش از همیشه به انسجام نیاز داریم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی ربیعی در ابتدای نشست خبری وزیر امور خارجه به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز گفت: امروز در وزارت خارجه هستیم و برای ظریف آمده‌ایم. به نظر بنده هیچ دوره‌ای نسبت رسانه با ایران این چنان نبود و در هیچ دوره‌ای وزیر امور خارجه در سپهر عمومی کشور و در سپهر جهانی حضور نداشت.

وی افزود: من در اجلاس‌هایی که می‌رفتم بازتاب‌های مسئولان غیرسیاسی را نسبت به وزیر خارجه احساس می‌کردم.

ربیعی یادآور شد: هیچ دوره‌ای اینگونه کاخ سفید علیه ایران و ملت و دولت هجمه نداشت. در هیچ دوره‌ای رئیس جمهوری مانند ترامپ بر بزرگترین دولت جهان حکم نمی‌راند و  اسلحه به دست‌ها در کاخ سفید نبودند.

سخنگوی دولت گفت: امروز خاک ما بصورت فیزیکی هدف قرار نگرفته و معیشت و زیست و کرامت انسان هدف قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز دشمن می‌خواهد در افکار ما و خانواده و بیمارستان دشمنی خود را ابراز کند. هیچ دوره‌ای این چنین افکار عمومی درگیر سیاست خارجی نبود و در معرض تناقض‌ها قرار نداشت. ما امروز بیش از همیشه به انسجام نیاز داریم.

ربیعی افزود: ما امروز بیش از هر دوره‌ای به تاب‌آوری روانی و انسجام درونی نیاز داریم. امروز همه موجودیت ایران به تلاش‌های رسانه‌ای ما نیاز دارد و رسانه‌ها در خط اول این نبرد هستند و سلاح‌ ما قلم‌های ماست چون مورد هجوم خاک نیست بلکه روان جامعه است.

وی ادامه داد: در هیچ دوره‌ای امنیت ملی و ایران به رسانه‌ها وابسته نیست. ظریف هم یک رسانه است. هم تولید محتوا می‌کند، هم ابزار انتقال پیام را دارد و هم بازخورد پیام را می‌گیرد و هم دچار پارازیت می‌شود. باید پارازیت‌های داخلی از رسانه بزرگ ملی را بگیریم و نگذاریم در برابر پارازیت‌های خصومت‌ورز خارجی، صدای ایران شنیده نشود.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم شما و تلاش‌های صورت گرفته را می‌فهمند، ابراز داشت:‌ روز پنجشنبه ظریف تحریم شد. روز پنجشنبه روز دیپلماسی عمومی بود که مردم از ظریف دفاع کردند. شما مستظهر به کسانی هستید که شما را دوست دارند و شما در دل و روح جامعه ایران جای دارید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: