کد خبر: ۸۲۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۳۶۹
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام مسئولان الگوی ارتباطی ظریف در مستندات‌سازی اطلاعات در برابر جریانات را استفاده کنند و خبرنگار دوستی ظریف را به عنوان یک شیوه قرار بدهند.
خدادی: ظریف در خبرنگاردوستی الگوی تمام عیار است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد خدادی در  نخستین نشست خبری وزیر امور خارجه گفت: ظریف یک خبرنگار حرفه‌ای است که محتوای کارش بر جسمش غلبه داشته است. او یک خبرشناس، خبرساز و جریان‌ساز است. ما به خود می‌بالیم یک خبرنگار در مصاف خبری خط مقدم جریان رسانه‌ای و خبری ما در برابر جریاناتی که ایران را هدف گرفته‌اند، باشد.

وی با بیان اینکه در خبرنگار دوستی ظریف یک الگوی تمام عیار است، اظهار داشت: تمام مسئولان الگوی ارتباطی ظریف در مستندات‌سازی اطلاعات در برابر جریانات را استفاده کنند و خبرنگار دوستی ظریف را به عنوان یک شیوه قرار بدهند. ساختن کلیدواژه و جریان‌سازی خبری نمونه و الگویی است که بد نیست کلاسی بگذاریم و از توانانی ایشان استفاده کنیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امیدواریم در دفاع از ایران و انقلاب پیوسته و همراه و همدل با یکدیگر باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: