کد خبر: ۸۲۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۳۶۳
باشگاه استقلال برخوردی به دور از شأن را با خانوادۀ پورحیدری داشته است.
رفتار زشت باشگاه استقلال با خانواده پورحیدریبه گزارش خبرداغ ، علی پورحیدری، فرزند مرحوم منصور پورحیدری اسطورۀ باشگاه استقلال تهران، ضمن ابراز گلایه از رفتار استقلالی‌ها با خانوادۀ خود، اعلام داشت که اگر مجبور شود از استقلالی‌ها شکایت خواهد کرد.

 

پورحیدری در این باره گفت: پدر من 400 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارد ولی هنوز خبری از پرداخت پول نیست و جالب است که مدیریت قبل، حتی قرارداد دوم پدر من را قبول نداشت.من هم به این دلیل موضوع را از چند جا پیگیری کردم و متوجه شدم چنین صحبتی درست نیست و اصلا سازمان بازرسی ایرادی به قرارداد پدر من نگرفته بود.


جالب است اگر این موضوع صحت داشت و من آن را پیگیری می‌کردم تخلف رسمی باشگاه استقلال ثابت می‌شد چون پدر من روی نیمکت می‌نشست.اگر نتوانم مطالبات پدرم را بگیرم شاید مجبور باشم از باشگاه استقلال شکایت کنم. این رفتارها به نوعی بی‌احترامی بوده به خصوص وقتی که آقای افتخاری در مدیریت گذشته به وزیر ورزش نامه نوشت و اعلام کرد چون پدرم فوت کرده قرارداد او را لغو می‌کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: