کد خبر: ۸۲۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۱
محمد قمی، یکی از نمایندگان استان تهران در مجلس در واکنش به برگزاری جشن تولد برای فرماندار شمیرانات در یک جلسه رسمی و اهدای هدیه به او به دست رئیس آموزش و پرورش منطقه گفت که هم فرماندار و هم کسانی که به او هدیه دادند باید تذکر و اخطار دریافت کنند.
به فرماندار شمیرانات که تولدش بوده، تبریک می‌گویم! / در این شرایط که مردم مشکلات اقصادی زیادی دارند، گرفتن جشن تولد مناسب نیست / اینکه از آموزش پرورش بیایند و هدیه بدهند، تبدیل به یک رسم بد در کشور می‌شود / از محسن هاشمی که تذکر داد، تشکر می‌کنم / باید هم به فرماندار و هم کسانی که هدیه دادند، تذکر و اخطار داده شود

به گزارش خبرداغ، محمد قمی، یکی از نمایندگان استان تهران در مجلس در واکنش به برگزاری جشن تولد برای فرماندار شمیرانات در یک جلسه رسمی و اهدای هدیه به او به دست رئیس آموزش و پرورش منطقه گفت که هم فرماندار و هم کسانی که به او هدیه دادند باید تذکر و اخطار دریافت کنند.

انتشار ویدیوی برگزاری مراسم تولد برای فرماندار شمیرانات (كه با فشار يك نماينده روزنامه دار مجلس ، صاحب اين صندلي شد) در یک جلسه رسمی و اهدای یک هدیه به او به دست رئیس آموزش و پرورش منطقه اخیرا حاشیه ساز شده است. محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران که در این جلسه حضور داشت، پس از اتمام جلسه با انتقاد ازاین اقدام گفت: «مردم مشكلات را به حق از چشم مسئولان می بينند و در شرايط سختی هستند، اين كارها معنا ندارد.»

قمی در گفت و گو با  «انتخاب» درباره این موضوع گفت: ابتدا به فرمانداری که تولدشان بوده، تبریک می گویم! جشن تولد گرفتن اشکالی ندارد به شرط این که در جا مکان و زمان مناسب باشد. این که در اداره و در یک جلسه این اتفاق رخ دهد، وقت آن جلسه گرفته شود.

او همچنین افزود: اینکه از آموزش پرورش و ادارات دیگر بیایند و هدیه بدهند، این کار در کشور رسم بدی می شود و به صلاح نیست.

نماینده پاکدشت در مجلس اضافه کرد: در این شرایط که مردم به سختی به زندگی می کنند و از نظر اقصادی مشکلات زیادی دارند، انجام این کارها مناسب نیست و از این که جناب آقای محسن هاشمی در آن جلسه تذکر دادند تقدیر و تشکر می کنم.

قمی همچنین تاکید کرد: باید هم به فرماندار و هم کسانی که هدیه دادند، تذکر و اخطار داده شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: