کد خبر: ۸۲۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۸۷۸
امیر قلعه‌نویی سرمربی باشگاه سپاهان در واکنش به رقم قرارداد رضا اسدی با تراکتورسازی، درخواست این بازیکن را از سپاهان فاش کرد.
افشاگری قلعه‌نویی از درخواست هافبک جدید قرمزها!به گزارش خبرداغ ، رضا اسدی هافبک باشگاه سایپا که پیش از پیوستن به تراکتورسازی، در حال انجام مذاکره با سپاهان بود، بر اساس ادعای شخص امیر قلعه‌نویی، درخواست دستمزدی نجومی را مطرح کرده بود که این ماجرا موجب برهم خوردن مذاکرات میان طرفین شده بوده است.

 

قلعه‌نویی در این باره اظهار داشت: قلعه‌نویی: اسدی دو برابر سقف ما پول می‌خواست با اسدی مذاکراتی انجام دادیم، اما رقمی که اعلام شد دو برابر سقف خرید سپاهان بود. ما چارچوب مالی داریم و همین الان نیز نصف بعضی از تیم‌ها هزینه نکردیم؛ بارها اعلام کردیم باشگاه می‌تواند قراردادهای خود را اعلام کند و کادر فنی نیز این کار را انجام می‌دهد. همچنان ضرورت خرید دو بازیکن در دو پست وجود دارد.
  جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: