کد خبر: ۸۲۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۰
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات در نظر دارد بخش خصوصی واجد شرایط برای مشارکت در اجرای پروژه های مدیریت پسماند را از نظر کیفی شناسایی و ارزیابی کند. سه پروژه در حال بررسی به شرح ذیل معرفی شدند:
فراخوان شناسایی بخش خصوصی جهت مشارکت در طرح های مدیریت پسماندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات در نظر دارد بخش خصوصی واجد شرایط برای مشارکت در اجرای پروژه های مدیریت پسماند را از نظر کیفی شناسایی و ارزیابی کند.  سه پروژه در حال بررسی به شرح ذیل معرفی شدند:

1) :  اجرای طرح آموزش و فرهنگ سازی تفکیک پسماند از مبدا؛ تجهیز، توسعه و بهره برداری از سایت پردازش پسماند (بازیافت) در جزیره کیش به روش BOT

2) : ساخت تاسیسات زباله سوز به روش EPC و بهره برداری از آن با دریافت ورودیه(گیت فی) به ازای هر کیلوگرم  پسماند ورودی

3) : ساخت و بهره برداری از تاسیسات مدرن فرآوری مواد آلی و تولیدکمپوست (هوازی یا بیهوازی)  به روش EPC با دریافت وروردیه (گیت فی) به ازای هر کیلوگرم  پسماند ورودی

لازم به ذکر است این سه طرح مستقل از هم  بوده و  پیشنهاد دهندگان می توانند در هر یک از آنها یا هر سه ، پیشنهادات خود را به صورت جداگانه ارائه دهند.

شرح کامل فراخوان در لینک زیر قابل مشاهده می باشد.

فراخوان شناسایی بخش خصوصی برای مشارکت در طرح های مدیریت پسماند.docx
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: