کد خبر: ۸۲۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۲۱۷
وکیل محمدعلی نجفی موفق به دیدار با اولیای‌دم میترا استاد شد و نتیجه مذاکرات را مثبت و راهگشا ارزیابی کرد.
وکیل نجفی: با خانواده میترا استاد ملاقاتی داشتم که می‌تواند در حل مسالمت‌آمیز پرونده راهگشا باشد

به گزارش خبرداغ، وکیل محمدعلی نجفی موفق به دیدار با اولیای‌دم میترا استاد شد و نتیجه مذاکرات را مثبت و راهگشا ارزیابی کرد.

حمیدرضا گودرزی روز گذشته به خبرنگار ما گفت: با خانواده داغدار استاد ملاقاتی داشتم که می‌تواند در حل مسالمت‌آمیز پرونده راهگشا باشد.

وی گفت: به دنبال تقاضای خانواده محترم دکتر نجفی و تلاش تعدادی از معتمدین طرفین برای تشکیل جلسات مذاکره به منظور صلح و سازش سرانجام مورد موافقت خانواده محترم داغدیده قرار گرفت و به‌عنوان وکیل‌مدافع دکتر نجفی موفق شدم دیدارهایی برای تشفی خاطر بازماندگان و حل‌وفصل موضوع برگزار کنم. در این نشست‌ها با پدر و مادر داغدار مرحومه و همچنین آقای مسعود استاد به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار اولیای‌دم بحث و گفت‌وگوهایی را آغاز کردیم که می‌تواند در حل مسالمت‌آمیز پرونده راهگشا باشد. امیدواریم تلاش خانواده دکتر نجفی برای تشفی خاطر و دلجویی از خانواده محترم استاد به لطف خداوند متعال به نتیجه مطلوب برسد.

منبع: شرق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: