کد خبر: ۸۲۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۵۵۸
یک ناو محافظ بریتانیایی که برای دریافت موتور جدید به وطنش بازگشته بود، پس از اتمام تعمیرات بناست بار دیگر به تنگه هرمز فرستاده شود.
بازگشت ناو محافظ بریتانیایی به تنگه هرمزبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، یک ناو محافظ بریتانیایی که برای دریافت موتور جدید به وطنش بازگشته بود، پس از اتمام تعمیرات بناست بار دیگر به تنگه هرمز فرستاده شود.

این کشتی پلیموث تیپ ۳۲ که اچ‌ام‌اس ریچموند نام دارد مدت‌ها در بندر دونپورت لنگر گرفته بود، اما افسر فرمانده آن روز گذشته -چهارشنبه- اعلام کرد که با پایان تعمیرات این ناو وارد آب‌های بین‌المللی خواهد شد.

به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه کورنیشمان، با این حال، ماه‌ها طول خواهد کشید تا اچ‌ام‌اس ریچموند بتواند پس از آزمایش‌های دریایی ارتش سلطنتی روانه تنگه هرمز شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: