کد خبر: ۸۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۵۴۶
رئیس‌جمهوری آمریکا در پی رسیدن به توافقی جدید با ایران است و اکنون برای رسیدن به مهم به سراغ یکی از متحدان خود رفته است.
تلاش لیندسی گراهام برای توافق جدید با ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در پی رسیدن به توافقی جدید با ایران است و اکنون برای رسیدن به این مهم سراغ یکی از متحدان خود رفته است. 

چهار منبع آگاه اعلام کردند که «لیندسی گراهام»، سناتور ایالت کارولینای جنوبی، در حال همکاری با آن دسته از مقام‌های کاخ سفید است که بر سیاست خاورمیانه متمرکز هستند تا جایگزینی برای برجام پیدا کند. بخشی از این تلاش‌ها شامل ایده گرفتن از بازیگران خارجی، مانند مقام‌های دیگر کشورها است. 

به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی بیست، گراهام در حالی نقش خود در سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران را افزایش داده است که وزارت خارجه ایالات متحده و وزارت دفاع تلاش دارند روابط خود با ایران را بهبود بخشند.

گراهام روز گذشته -چهارشنبه- گفت که چندین بار با رئیس‌جمهوری آمریکا درباره ایده‌هایش صحبت کرده و ترامپ نیز اعلام کرده که راجع به آن‌ها فکر می‌کند.   

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: