کد خبر: ۸۲۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۳۳۸
یک مقام آلمانی:
یک مقام دولت آلمان بر ضرورت عدم حضور آلمان در اقدام نظامی آمریکا علیه ایران تاکید کرد.
آلمان نباید خود را درگیر اقدام نظامی آمریکا علیه ایران کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «نیلس اشمیت» سخنگوی سیاست خارجی سوسیال دموکرات‌ها در پارلمان آلمان در مورد درخواست آمریکا از آلمان برای شرکت در ائتلاف نظامی خلیج فارس گفت: این نخستین درخواست آمریکا از آلمان نبوده است. وزیر امور خارجه ما بارها اعلام کرده که تنش‌های خلیج فارس باید از طریق دیپلماسی حل شود.

وی افزود: در شرایط پر تنش امروز، ما باید در نهایت هوشمندی عمل کنیم و هوشیار باشیم تا در منازعات جاری در خلیج فارس از ما سوءاستفاده نشود، بخصوص اینکه آلمان نباید تحت هیچ شرایطی خود را درگیر اقدام نظامی آمریکا علیه ایران کند.

به نقل از دویچه وله، اشمیت در ادامه  گفت: آلمان، فرانسه و انگلیس هم چنان خواهان تداوم برجام هستند این سیاست ماست و در آن تغییری صورت نگرفته‌ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: