کد خبر: ۸۲۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۱
سرمربی پرسپولیس تا قبل از شروع لیگ با ۷ اخراجی رکورد زده است!
کالدرون مثل برانکو رئوف نیست!
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: گابریل کالدرون مترجمش را با اولین اشتباه کنار گذاشت و این در حالی بود که برانکو مترجمش را حتی بعد از توهین به او هم بخشید و نیک‌سیرت به کارش ادامه داد؛ اما این تنها نمونه‌ای نیست که برانکو با مهربانی از کنار آن گذشت.

سرمربی کروات سابق پرسپولیس انصاری، ماهینی و ربیع‌خواه را به‌دلیل مصدومیت از لیستش حتی کنار هم نگذاشت، اما کالدرون مثل برانکو رئوف نیست و کوچک‌ترین اشتباهی کافی است تا بازیکن را از لیست تیم خارج کند.

مصلح به خاطر مصدومیت خیلی سریع کنار رفت و کالدرون به رفیعی ناآماده، فرصت نداد تا خودش را به کادر فنی ثابت کند و هر روز خبری مبنی بر کنار رفتن یک فرد جدید از پرسپولیس منتشر می‌شود. کالدرون تا به حال رفیعی، مصلح، کریمی، طاهرخانی، شریفی، درویش‌وند و سیف مترجم تیم را کنار گذاشته و تا قبل از شروع لیگ با ۷ اخراجی رکورد زده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: