کد خبر: ۸۲۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۳
کبیری در تذکر شفاهی:
نماینده مردم خوی، چایپاره در مجلس با اشاره به مصوبه قانون بودجه سال ۹۸ گفت: اخذ عوارض خروج برای یک بار در مورد شهرهای مرزنشین اجرا نمی‌شود.
ضرورت اجرای قانون اخذ عوارض خروج از کشور برای یک بار در مناطق مرزنشین

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدتقی کبیری در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور در مورد قانون اخذ عوارض خروج از کشور برای یک بار گفت: با توجه به مصوبه قانون بودجه سال ۹۸ این موضوع در شهرستان‌های مرزنشین اجرایی نشده لذا دستور ویژه برای این بند قانونی لازم و ضروری است.

نماینده مردم خوی، چایپاره در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: متأسفانه بسیاری از محصولات کشاورزان و باغداران به فروش نمی‌رود زیرا قیمت خریداران متناسب نیست، همچنین در مورد قیمت خرید گندم مشکلات باید حل شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سرپرست وزارت آموزش و پرورش درخواست کرد تا نسبت به تکلیف و جذب حق‌التدریسی‌ها، نهضتی‌ها، کار معین‌ها و معلمان پیش دبستانی‌ اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: