کد خبر: ۸۲۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۱۲۷۰
بالاخره بعد از کش و قوس های زیادی که بین علی کریمی و باشگاه استقلال صورت گرفته بود فوق ستاره آبی ها به صورت رسمی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  بالاخره بعد از کش و قوس های زیادی که بین علی کریمی و باشگاه استقلال صورت گرفته بود فوق ستاره آبی ها به صورت رسمی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد.  

 

 علی کریمی که مدتی بود در تمرینات استقلال شرکت نکرده بود و وضعیتش برای ادامۀ همکاری با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، دیروز به طور رسمی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد تا در تمرینات امروز صبح تیمش پس از مدت‌ها حضور پیدا کند.

 

گفتنی است استراماچونی بعد از حضور علی کریمی در تمرینات با استقبال او رفت و بعد از خوش آمد گویی به او گفت: انتظار ملاقات با تو را برای مدت‌ها داشتم، خوشحالم که در کنار ما هستی.

 

 

 گفتنی است، علی کریمی امروز ابتدا در تمرین صبح استقلالی ها معارفه شد و سپس برای سپری کردن تست های پزشکی تمرین را ترک کرد تا پیش از اجرایی شدن قرارداد خود، در تست های پزشکی حاضر شود.

 قرارداد کریمی مانند دیگر بازیکنان استقلال مشروط به موفقیت در تست های پزشکی است و بعد از موفقیت در این تست ها اجرایی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: