کد خبر: ۸۲۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۷۵۹
پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران ظهر امروز یکشنبه، در مراسمی ، از پرستار اداره ارتباطات (سامانه ۱۱۵) و تکنسین های به دنیا آورنده نوزاد در مترو دروازه دولت با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.
تکنسین بدنیا آورنده نوزاد در مترو تهران تجلیل شد

به گزارش خبرداغ ؛ مرکز اورژانس تهران، این مراسم که با حضور برخی معاونان و مسئولان اورژانس تهران در ساختمان ستاد این مرکز انجام شد ، پرستار ۱۱۵ و تکنسین اورژانس به بیان شرح ماوقع پرداخته و از تلاش خود برای متولد کردن نوزاد و حفظ جان مادر باردار سخن گفتند .

در پی تماس تلفنی کارکنان مترو دروازه دولت در روز چهارشنبه ۲ مرداد ماه ۹۸ مبنی بر آغاز درد زایمان خانمی ۳۸ ساله ، تکنسین های اورژانس تهران به محل اعزام شده و پس از تلاش های تخصصی برای به دنیا آوردن نوزاد و حفظ سلامت مادر او و پس از انجام اقدامات درمانی، مادر و نوزاد دختر را به بیمارستان منتقل کردند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: