کد خبر: ۸۲۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۹
عضو شورای شهر بروجرد که امروز دستگیر شد «موسی نیکوکار» رئیس این شورا بود.بر اساس شنیده‌ها اتهام رئیس شورای شهر بروجرد و داوود گودرزی عضو قبلی بازداشت شده، زدو بند با پیمانکاران و انبوه‌سازان بوده که از این راه منافع مالی خود را می‌بردند.
جزئیات دستگیری رئیس شورای شهر بروجرد اعلام شد+ اتهامات

به گزارش خبرداغ ، عضو شورای شهر بروجرد که صبح امروز دستگیر شد «موسی نیکوکار» رئیس این شورا بود.

بر اساس شنیده‌ها اتهام رئیس شورای شهر بروجرد و داوود گودرزی عضو قبلی بازداشت شده، زدو بند با پیمانکاران و انبوه‌سازان بوده که از این راه منافع مالی خود را می‌بردند.

احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان و سیاوش سپهوند مدیر دفتر امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، دو مدیر اجرایی بودند که 31 تیر ماه به‌ اتهام تخلفات مالی و اقتصادی دستگیر و روز گذشته به قرار وثیقه آزاد شدند.

در هفته‌های گذشته نیز 4 عضو شورای شهر الشتر، شهردار الشتر، یکی از اعضای شورای شهر بروجرد و شهردار سابق ازنا به‌ اتهامتخلفات مالی و اقتصادی بازداشت شدند.

جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان نیز پیش از این در این رابطه گفت: 14 نفر از مدیران متخلف لرستان و افراد مرتبط با آنها تحت تعقیب قرار گرفتند که عمده تخلفات این افراد در حوزه شهرداری‌ها و شوراهای شهر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: