کد خبر: ۸۲۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۷
دیلی استار در گزارشی به بررسی نشست امروز وین پرداخت.
گزارش «دیلی‌استار» از تلاش‌ها برای نجات برجام در وین

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، با توجه به بالا رفتن تنش میان ایران و آمریکا و شرایط پیش آمده برای توافق هسته‌ای، کشورهای باقی مانده در برجام امروز در وین برای نجات برجام تلاش می‌کنند.

ایران چندی پیش بخشی از تعهدات برجامی خود را کاهش داده و اعلام کرده است در صورتی که سایر اعضای برجام تعهدات خود را در قبال ایران اجرا نکنند، تهران آماده است بخشی دیگر از تعهدات برجامی خود را هم کاهش دهد.

تاکنون کشورهای اروپایی تلاش‌های خود را برای نجات برجام به کار گرفته‌اند اما تلاش‌های کشورهای اروپایی از جمله امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه برای نجات توافق هسته‌ای ایران تاکنون بی نتیجه بوده است.

به نقل از دیلی استار، با این حال قرار است این تلاش‌ها ادامه یابد و مذاکرات برای حفظ برجام تداوم پیدا کند. از سوی دیگر گفته می‌شود وزیران خارجه کشورهای حاضر در برجام نشستی برگزار می‌کنند که هنوز جزئیات این نشست به صورت دقیق اعلام نشده است.

اروپایی‌ها اقدام ایران در افزایش سطح غنی سازی اورانیوم را نگران‌کننده می‌دانند و از سویی دیگر هم آن را به نوعی نقض برجام قلمداد می‌کنند. بنابراین ضروری است در این زمینه و برای نجات برجام گفت‌وگوهای مفصلی صورت بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: