کد خبر: ۸۲۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۲۵۷
یک عضو فراکسیون امید از حضور محمدرضا خاتمی در این فراکسیون خبر داد.
تشریح جزئیات حضور محمدرضا خاتمی در فراکسیون امید/ تشکیل کارگروهی برای پیگیری پرونده خاتمی

به گزارش خبرداغ، جلال میرزایی در گفت‌وگو با  ایلنا در تشریح جزییات جلسه صبح امروز فراکسیون امید گفت: در این جلسه آقای محمدرضا خاتمی حضور یافتند و درباره پرونده اخیر خود توضیحاتی ارائه دادند.

این نماینده اصلاح‌طلب تاکید کرد: بعد از اینکه دادگاه ایشان برگزار شد، به خصوص بعد از صدور رأی ایشان، اعضای فراکسیون علاقمند بودند در جریان روند دادگاه ایشان قرار بگیرند.

رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید اظهار داشت: بنابراین اعضای فراکسیون به دنبال فرصتی بودند تا این جلسه را با ایشان برگزار کنند که این جلسه امروز برگزار شد و آقای خاتمی توضیحاتی را درباره این دادگاه ارائه دادند.

میرزایی خاطرنشان کرد: نتیجه این شد که کارگروهی در فراکسیون امید تشکیل شود که این موضوع را از طریق نهادهای ذیربط پیگیری کنند. پس از تشکیل این جلسات، مشخص می‌شود که این کارگروه از چه نهادهایی در این رابطه می‌تواند این موضوع را پیگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: