کد خبر: ۸۲۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۰۱۹
کهکشانی‌های فوتبال ایران در پی جذب دو ستارۀ مطرح استقلال و پرسپولیس هستند.
پاتک بزرگ تراکتور به سرخابی‌ها؛ دو ستاره مطرح پرسپولیس و استقلال در راه تبریزبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای تراکتور تبریز  برای تقویت هرچه بیشتر تیمش قصد دارد دو ستارۀ جاماندۀ استقلال و پرسپولیس را جذب کند. دنیزلی از مسئولان تیم تبریزی درخواست کرده تا پیشنهاداتی را به چشمی و سروش ارائه دهند.

 

روزبه چشمی سودای حضور در اروپا را در سر دارد اما اکنون پیشنهادی را پیشِ‌روی خود نمی‌بیند و استقلال هم لیست لیگ برتری خود را بسته است و سروش رفیعی هم از سوی کالدرون در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته و در حال انجام مذاکرات نهایی با سرخ‌پوشان برای جدایی می‌باشد.

 

باید دید که آیا تراکتور قادر به جذب این دو بازیکن خواهد بود و می‌تواند ضربۀ سنگینی را با جذب این دو هافبک نا‌دار به استقلال و پرسپولیس و هواداران‌شان وارد آورد یا اینکه این دو بازیکن مقصدهای دیگری را برای ادامۀ فوتبال خود انتخاب می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: