کد خبر: ۸۲۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۵۴۵
داریوش شجاعیان ستارۀ محبوب استقلالی‌ها برای رقابت‌های فصل آتی و رقبای تیمش کری‌خوانی کرد.
کری‌خوانی ستارۀ متعصب استقلال در آغاز لیگ برتر!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، داریوش شجاعیان ستارۀ محبوب آبی‌های تهران که این روزها یکی از آماده‌ترین‌های استقلال نیز محسوب می‌شود، در آستانۀ آغاز لیگ برتر فصل 98/99 برای رقبای قدرتمند تیمش خط و نشان ویژه‌ای کشید.

 

شجاعیان در کری‌خوانی خود اظهار داشت:  اجازه نمی دهیم امتیازات هفته های ابتدایی لیگ از دست بروند؛در این ۳۵ روز خیلی با نظم کار خود را شروع کردیم و همه چیز روی اصول پیش رفت. از روز اول نظم و هماهنگی در کادرفنی و بازیکنان بود و ما هم تلاش خود را می کنیم تا تمام نکات مورد نظر کادرفنی را پیاده کنیم.

 

به نظرم جدیت استراماچونی و نظم ایشان خیلی به تیم کمک می کند. به موقع جدیت دارند و به موقع شوخی هم می کنند.استقلال همیشه باید برنده مسابقات باشد. بازی دوستانه را هم برای برد به میدان برویم.امسال انگیزه زیادی دارم تا بتوانم به استقلال خیلی کمک کنم و مطمئن باشید تمام تلاش خودم را می کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: